Език:
BG
Добре дошли в нашия магазин!

Количка

0 артикула

0888 496 832

Филтри

Категории с падащо меню

УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ

Laptopite.bg е електронен магазин, собственост на "Вентура Инстинкт" ЕООД.

Внимателно прочетете тези Общи условия, преди да използвате този уеб сайт. Ако използвате този уеб сайт се счита, че приемате и сте съгласни с посочените Общи условия. Ако НЕ ПРИЕМАТЕ тези условия, не използвайте този уеб сайт! 

I.Общи условия

Уеб Сайтът www.Laptopite.bg е онлайн магазин за електронна търговия от разстояние и извършва продажби и доставки на предлаганите в него стоки и услуги, който се оперира от "Вентура Инстинкт" ЕООД с ЕИК 175071658, със седалище и адрес на управление гр. София, ул. „Прохлада” № 18 (www.Laptopite.bg).  Публикуването на този сайт се счита за публична покана за сключването на търговска сделка за покупка на стоки и услуги онлайн от "Вентура Инстинкт" ЕООД.

"Вентура Инстинкт" ЕООД, чрез www.Laptopite.bg си запазва правото да извършва промени  в настоящите Общи условия за използване на сайта без предварително известяване. В случай, че Клиентът не е  съгласен с новите условия, поръчката може да бъде прекратена от всяка от страните.

"Вентура Инстинкт" ЕООД, чрез www.Laptopite.bg е в правото си да променя цените на предлаганите стоки и услуги по собствена преценка без предварително уведомяване. Клиентът се счита за информиран за промените от датата на публикуването им. Възможно е информацията за някои от публикуваните стоки да не е актуализирана, но във всички случаи Потребителите ще бъдат уведомени, в случай на извършена заявка на Сайта с форма за on-line покупки преди доставката им за неактуализирана информация на Сайта, свързана с поръчаните продукти. Част от информацията публикувана в Сайта е възможно да се отнася до продукти, услуги или програми, които не се предлагат и не са достъпни в момента. Клиентът е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време потвърждението на заявката за закупуване на продукта или услугата от сайта. В случай на технически грешки в публикуваната информация и невъзможност за изпълнение на заявката, www.Laptopite.bg има право да откаже изпълнението на заявката като дължи само възстановяване на заплатената от Клиента сума (ако има такава). 

www.Laptopite.bg не носи отговорност за неточности в описанието на стоката, които не се отнасят към основните й характеристики и не претендира за изчерпателност на предоставената информация.

При посочени несъществуващ или грешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката,"Вентура Инстинкт" ЕООД, чрез www.Laptopite.bg  не носи отговорност за неточно изпълнение на заявката.

Всички обявени цени са в български лева, с включен ДДС. Цените, посочени в сайта включват транспорт до офис на Еконт, избран от  Клиента на територията на Република България, при закупуване на стока на стойност над 500/петстотин/ лева и тегло под 5кг. За аксесоари и/или продукти с цена под 500/петстотин/ лева и/или над 5кг., стойността на доставката е за сметка на Клиента и се заплаща от него, съгласно тарифата на куриерска фирма "ЕКОНТ" за цялата страна. При наличие на софтуерна грешка направена от модулът на Еконт, разходите се уточняват при потвърждаване на поръчката по телефона.

Договорът за покупко-продажба с Клиента се счита за сключен след приемане от "Вентура Инстинкт" ЕООД,  чрез www.Laptopite.bg  на заявката за покупка, попълнена правилно и потвърдена от Клиента, на посочения телефон за връзка или електронен адрес. При липса на складова наличност от заявена стока или промяна в параметрите (срок/начин на доставка и др.подобни) на направена заявка, www.Laptopite.bg уведомява Клиента в рамките на един работен ден, след получаване на заявката за покупка чрез изпращане на съобщение до посочения от него електронен адрес и/или с обаждане на посочения телефон. При всички случаи, www.Laptopite.bg потвърждава възможността / невъзможността за доставка на заявената стока. По всяко време преди окончателното потвърждение на направената заявка с попълването на заявлението за покупка, Клиентът има право да извършва промени в избраните от него стоки и услуги. 

II. Права и задължения на страните

1. "Вентура Инстинкт" ЕООД се задължава :

- Да потвърди наличността на поръчаните стоки и/или услуги или да откаже заявката в посочения срок. В тази връзка, статусът на заявените стоки варира, както следва:

  • на склад – стоката е налична, доставката се извършва в рамките на два работни дни, според момента на заявката;
  • очаква се – стоката е поръчана от Европейски склад и пътува към склада на официалния вносител за България. www.Laptopite.bg информира Клиента за евентуалната дата на доставка;
  • с предварителна заявка – стоката не е налична към момента в България и може да се поръча специално за Клиента от Европейски склад. При наличност там, доставката е в рамките на 20 работни дни. Възможно е и евентуално изискване за капаро от 20% до 100% според вида на стоката;

- Да достави в срока, указан в потвърждението за доставка и плащане на стоки и услуги, заявената за покупка стока или услуга;

- Да полага грижа информацията на уеб сайта да се поддържа вярна и актуална, като не гарантира достоверността и пълнотата на информацията, получена от производителя и/или официалния вносител на стоките; "Вентура Инстинкт" ЕООД не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли от използването, достъпa или недостоверността на тези материали и съдържание;

2. Клиентът се задължава :

- При регистрация, да въведе адрес за доставка, име и фамилия, e-mail  и телефон(и) за връзка. При отказ от регистрация- да предостави адреса доставка, име и фамилия, телефон(и) за връзка. С отправянето на заявка се счита, че Клиентът е съгласен с настоящите Общи условия.

- Да не прави достояние на трети лица паролата си за достъпи да уведомява незабавно www.Laptopite.bg,  в случай на неправомерен достъп до потребителския му профил, както и при вероятност от такъв;

- С оглед спецификата на Интернет протоколите и сигурността при опазването на данните за паролата, да прекратява сесията, при която е влязъл в потребителския си профил,като излиза от профила, чрез натискане на бутона "изход";

- Да не подава фиктивни и/или невалидни заявки или друга невярна информация. В тази връзка Клиентът носи отговорност за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването й;

- Да спазва реда и условията за предявяване на рекламации, публикувани на уеб сайта;

- Да спазва българското законодателство, настоящите общи условия, интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави;

- Клиентът може по всяко време да поиска заличаване на профила си. Заличаването се извършва след изпълнението на всички валидно потвърдени заявки (ако има подадени такива) и съответно заплащане на дължимите цена и разходи за доставка.

- Да посочи трите си имена или данните на юридическо лице, телефон, адрес за доставка и електронен адрес;

- Да плати цената на стоката според условията, описани в потвърждението за доставка и плащане на стоките и услугите;

- Да заплати разходите за доставката, според условията описани в потвърждението за доставка и плащане на стоките и услугите;

- Да осигури достъп и възможност за получаване на стоката или услугата (ако е избрал такъв начин на доставка);

Заявената за покупка стока или услуга се доставя на посочения от Клиента адрес за доставка, в срока, указан в потвърждението за доставка и плащане на стоки и услуги или в избран от него офис на куриерската фирма, ако е избрал такъв начин за доставка.

Стоката се доставя подходящо опакована съобразно вида й.

Заявките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, включително и в почивните дни, както и в дните на официалните празници. При финализиране на заявката, Клиентът има възможност да види продуктите, които е заявил за закупуване и техните цени, имената, e-mail, телефон, адреса си, и начините за доставка и плащане. След финализирането на заявката на посочения от него електронен адрес и/или телефон ще получи потвърждение със същата информация. За всеки етап от обработването на заявката (потвърждаване на наличност, изпращане и др.) Клиентът ще бъде уведомяван по e-mail или телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, могат да бъдат следени и от профил на Клиента в сайта.

Използването на този сайт и регистрирането в него се счита за съгласие и приемане на посочените Общи условия. Ако тези общи условия НЕ БЪДАТ ПРИЕТИ, няма възможност за закупуване стоки или услуги от www.Laptopite.bg.

III. Условия за Плащане и Доставка

1. Клиентът може да избира от следните възможности за доставка на стоката: до адреса на клиента или до офис на куриерска фирма "ЕКОНТ" в цялата страна.

Доставката на всяка заявка на стойност над 500лв., тежаща до 5кг., е безплатна за цялата страна до офис на Еконт. При повече от един продукт в заявката, условията за безплатна доставка се уговарят по телефона при потвърждаване на заявката. Сумата за доставка на поръчките под 500лв. и/ или над 5кг., както и тези до адрес на клиента, се калкулират според тарифите на куриерска фирма "ЕКОНТ". При наличие на софтуерна грешка направена от модулът на Еконт, разходите се уточняват при потвърждаване на поръчката по телефона.

2. Поръчките се доставят в срок до 2 работни дни от подаване на заявката. При наличие на обстоятелства водещи до забавяне изпълнението на заявката Клиентът ще бъде навременно уведомен на посочения телефон за контакти.

3. Доставка до адрес се извършва от 9.00 до 18.00 часа в делнични дни /събота до 14.00 часа, без неделя/. Търговецът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или други причини /лоши метеорологични условия, техническа неизправност на превозното средство, затворени пътни участъци и др./

4. При доставката на стоките, клиентът получава следните документи: оригинална фактура с включен ДДС и гаранционна карта, ако се предоставя от Производител или официален вносител. При заплащане в брой при доставка, се използва Пощенски паричен превод(ППП). Клиентът получава фискален документ от Еконт като лицензиран пощенски оператор за извършване на Пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги, който замества касова бележка в доказателство за извършеното плащане.

5. Клиентът има възможност да избере между един от следните начини за плащане :

- С наложен платеж, при получаването, от куриерска фирма "ЕКОНТ" - таксата за плащане с наложен платеж на Еконт, съгласно тарифа, е в размер на 1.2 % от дължимата сума;

При получаване на заявката Клиентът следва да провери незабавно за транспортни дефекти пред куриера. При установен проблем, се съставя двустранен протокол, който се изпраща на email: office@laptopite.bg, за да бъде направена замяна, в случай, че рекламацията бъде уважена! ВАЖНО: дефекти по физическата цялост на продуктите, открити след приемане на заявката от куриера без възражения няма да бъдат уважени.

При заплащане в брой при доставка, Клиентът получава фискален документ от Еконт като лицензиран пощенски оператор за извършване на Пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги, който замества касова бележка като доказателство за извършеното плащане!

В случаите, когато Клиентът не получи поръчката си в рамките на 7 дни от куриер, всеки следващ ден се таксува престой от 4.80лв. (с ДДС), според тарифата на куриерската фирма. Всеки клиент е длъжен да освободи пратката си от куриерската фирма с изключение на случаите, когато има несъответствие с артикула или е нарушена негова цялост.

- Чрез банков превод на посочената сметка на "Вентура Инстинкт" ЕООД в Централна Кооперативна Банка АД - IBAN: BG87CECB979010F2351600, като в този случай таксата за плащане с наложен платеж на Еконт, съгласно тарифа, в размер на 1.2 % от дължимата сума, не се прилага. В случай, че е направен превод по банковата сметка на Търговеца и договорът за покупко-продажба бъде основателно прекратен, Клиентът може да избира между възстановяване на пълната платена сума или доставка на друг подобен продукт на същата или по – ниска цена. При по – евтин продукт, Търговецът е длъжен до 7/седем/ дни да възстанови разликата в платената сума и продажната цена на този по – евтин продукт.

- Покупка на изплащане чрез UniCredit / стоков кредит - кандидатства се дистанционно, необходима е заявка за стоково кредитиране в сайта, след което търговецът се свързва с Клиента по телефона и попълва искането за кредит.

Условията, на които Клиентът следва да отговаря, за да му бъде отпуснат стоков кредит се определят едностранно от Уникредит Кънсюмър Файненсинг ЕАД, съобразно кредитната му политика. www.Laptopite.bg не участва в кредитирането на покупката, както и в отношенията във връзка с кредитирането (например определяне на условията за кандидатстване за кредит, одобрение или отказ за кредитиране, определяне на условията и срока на договора за кредит, в случай на неизпълнение - в предприемането на предвидените в закона действия свързани с принудително изпълнение и др.)

Доставката на закупени на изплащане стока/и, се извършва само след като www.Laptopite.bg получи потвърждение от Уникредит Кънсюмър Файненсинг ЕАД, че кандидатът е одобрен. Срокът за доставка на закупената на изплащане стока е от 24 часа до 7 дни дни и започва да тече от момента на потвърждението от страна на Уникредит Кънсюмър Файненсинг ЕАД. Преди получаване на заявените стока/и, Клиентът подписва Договор за потребителски кредит, Искане-декларация за потребителски кредит и останалите съпътстващи документи, ако има такива. За целите на Договора за потребителски кредит с Уникредит Кънсюмър Файненсинг ЕАД, Клиентът подготвя предварително копие от своята лична карта, на което пише собственоръчно "Вярно с оригинала" и подписва, което се предава на куриера, който го предава на Уникредит Кънсюмър Файненсинг ЕАД. 

Получаването на заявените стоки се извършва лично от лицето сключило договора за кредит, след като удостовери самоличността си.

Заявената стока се изпраща,след получаване на плащането /с изключение на доставките с наложен платеж/.

6. Заявената стока се доставя подходящо опакована съгласно нейния вид и ползвания транспорт за доставка. В случай на констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявените при заявката параметри, Клиентът има право на рекламация, според  Закона за защита на потребителите и правилата за търговия. Рекламацията се предявява в момента на доставката като се съставя констативен протокол. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, заменяне на стоката с нова или отбив от цената.

7. Клиентът има право на отказ от договора за покупко-продажба и да върне стоката до 14/четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на доставката и да получи в пълен размер заплатената за продукта сума при следните условия:

- Ненарушен търговски вид на опаковката – да не са премахнати, липсващи или унищожени защитните фолиа и/или материали;

- Ненарушен търговски вид на продукта – да няма никакви следи от използването му;

- Да не е активирана операционната система на продукта, ако той е доставен с такава;

Клиентът носи отговорност за намаляване стойността на стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране, като за някои видове стоки важи следното:

Лаптопи, notebook, настолни компютри, дронове и монитори -

Не трябва да има въведени/активирани пароли, профили и други възпрепятстващи възстановяването на настройки в първоначалния им вид; стоката не подлежи на връщане, ако е активиран OEM лиценз или ако оригиналните операционни системи и/или други програми, с които е била доставена стоката са деинсталирани.

Мобилни телефони, таблети и аксесоари -

Не трябва да има въведени пароли, профили и други възпрепятстващи възстановяването на настройки в първоначалния им вид; стоката не подлежи на връщане, ако е активиран OEM лиценз, ако оригиналните операционни системи и/или други програми, с които е била доставена стоката са деинсталирани, или  ако защитното фолио (за таблети и телефони) е използвано и/или премахнато.

За продуктите на Apple –

при разпечатване дори само на фолиото на кутията, не се приема връщане.

Принтери, скенери, консумативи -

Не подлежат на връщане, в случай на разпечатани консумативи.

Едра бяла техника -

Хладилна техника, съдомиялни машини, готварски печки, микровълнови фурни, абсорбатори, перални машини и други трябва да бъдат опаковани подходящо за транспортиране (по същия начин, по който са доставени ). Не подлежат на връщане, в случай, че стоката е разопакована, дори без да е осъществяван монтаж.

Дребна бяла техника и малки електроуреди за кухня, кафемашини, ютии и други -

Не подлежат на връщане, в случай че са използвани.

Лицензи
Лицензи за закупен софтуер не могат да бъдат върнати.

Отказ от закупена стока:

Клиентът има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка, в срок от 14 дни, считано от датата, на която Клиента или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките или датата, на която Клиента или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на последната стока, при договор, съгласно който поръчвате много стоки с една заявка.

При отказ на получаване на заявена пратка, клиентът заплаща за връщането и последващата доставка. Всеки продукт предлаган от www.Laptopite.bg (собственост на Вентура Инстинкт ЕООД), независимо дали към него е приложена търговска гаранция, има законова такава.

За да упражни правото си на отказ, Клиентът следва да уведоми www.Laptopite.bg за имената си, географския си адрес и ако има такива, телефонен номер, факс и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща). Клиентът може да използва приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително:
_____________________________________________________________________________

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора (попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)

До 
Вентура Инстинкт ЕООД

гр.София, ул. Прохлада No 18, 

Телефон: 0888496832

email: office@laptopite.bg

С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/
нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*:

...............................................................................................................................................

...............................................................................................................................................

– Поръчано на*/Получено на* ........................................................................................

– Име на Клиента/ите ...............................................................................................

– Адрес на Клиента/ите ............................................................................................

– Подпис на Клиента/ите ..........................................................................................

(само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)

– Дата ..............................................................................................................................

------------------------------------------------------
* Ненужното се зачертава.“ 

В случай, че Клиентът се откаже от договора, www.Laptopite.bg възстановява полученото плащане, без разходите за доставка (както и с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Клиента начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от www.Laptopite.bg), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни считано от датата, на която Клиентът е упражнил правото си на отказ от договора. www.Laptopite.bg има право да отложи възстановяване на плащането до получаване на стоките обратно или докато не бъдат представени доказателства, че стоката е изпратена обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано. Клиентът връща обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни след деня, в който е информирал www.Laptopite.bg за отказа си от договора. Преките разходи по връщане на стоката са за сметка на Клиента.

8. Клиентът има право да откаже получаването на заявената за покупка от него стока и когато тя му е доставена при едно от следните условия:

- Доставената стока/услуга явно не съответства на заявената за покупка от Клиента и това може да се установи чрез обикновения й преглед.

- Цената, която Клиентът следва да заплати, не съответства на дължимата цена.

- При несъответствие между заявената за покупка и доставената стока/услуга, което не е било възможно да бъде установено в момента на доставката.

- При явно несъответствие на получената стока със заявената,Клиентът следва да уведоми незабавно www.Laptopite.bg. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта в доставката при получаването при клиента. При установяване на такава грешка, Клиентът връща продукта за сметка на www.Laptopite.bg и му се изпраща вярната заявка и доставка за сметка на www.Laptopite.bg.

9. Извън изброените случаи, клиентът няма право да откаже да получи и заплати поръчаната от него стока. В противен случай, той дължи заплащане на извършените разходи за доставка и връщане на стоката, включително и разходите за нарушения й търговски вид и/или намалената стойност на стоката. В този случай Клиентът, е длъжен да обезщети www.Laptopite.bg за всички вреди и пропуснати ползи, включително и за всякакви други разходи, извън разходите за доставка и връщане на стоката или услугата, настъпили в следствие на отказа.

10. Ако клиентът не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, заявката се счита за отпаднала, като www.Laptopite.bg се освобождава от задължението си да изпълни заявената доставка и Клиентът дължи възстановяване на направените транспортни разходи.

11. В случай, че клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка разходите по доставката. Разходите се заплащат при получаване на стоката, едновременно с цената на стоката.

12. В случаите на плащане с наложен платеж, заплащането на дължимата цена на стоката става при получаване на стоката от клиента, поръчал стоката или от трето лице от негово име, след потвърждение за получаването и идентичността на поръчаната стока. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на заявката, но приема стоката при доставка на посочения от Клиента адрес за доставка. 

13. В случай, че трето лице приеме и потвърди получаването на заявената стока от името на Клиента, направил заявката, това лице няма право да върне стоката или да прави възражения относно доставката, освен ако не е упълномощен да представлява лицето.

Заявката може да бъде анулирана от страна на www.Laptopite.bg при наличие на някоя от следните обстоятелства: изчерпана наличност от заявената стока, предложеният срок за доставка или аналог на изчерпания продукт, не са приемливи за клиента.

Търговецът информира Клиента в срок до 24/двадесет и четири/ часа от подаването на заявката, при невъзможност същата да бъде изпълнена.

IV. Лични данни

www.Laptopite.bg защитава личните данни на Клиента, предоставени му при попълването на електронната форма за извършване на заявление за покупка, като това задължение отпада в случай, на представянето на неверни данни от страна на Клиента.

При спазване на действащото законодателство и клаузите на настоящите Общи условия, www.Laptopite.bg може да използва личните данни на Клиента единствено и само за целите, предвидени в условията за ползване на сайта. Получателите или категориите получатели, на които личните данни могат да бъдат разкрити са физическите лица, за които се отнасят данните или други лица, ако това е предвидено в нормативен акт.

www.Laptopite.bg обработва лични данни, само при условие, че физическото лице, за което се отнасят данните, е дало изрично своето съгласие, като при липса на изрично съгласие от страна на лицето, за което се отнасят данните, www.Laptopite.bg няма право да обработва данните му. С предоставянето на личните си данни, Клиентът автоматично дава изричното си съгласие те да бъдат обработвани.

Всяко физическо лице има право на достъп с писмено заявление до отнасящи се за него лични данни, както и право по всяко време да поиска от www.Laptopite.bg да заличи, коригира или блокира негови лични данни, обработването на които не отговаря на изискванията на ЗЗЛД.

www.Laptopite.bg има право да използва информацията за предлагане на стоки и/или услуги на Клиента, за уведомяване за промоции, изпращане на поздравления, запитвания, за статистически и всякакви други законосъобразни цели, освен в случай на изрично несъгласие на същия, изпратено на следния e-mail адрес: office@Laptopite.bg. Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Необходима е JavaScript поддръжка.Предоставените от Клиента Лични данни не се отстъпват на трети лица за рекламни и промоционални цели.

Всякакви други цели, за които се използват данните, ще бъдат съобразени с българското законодателство, приложимите международни актове, Интернет етиката, правилата на морала и добрите нрави.

Клиентът се съгласява декларираните от него лични данни да бъдат предоставяни от www.Laptopite.bg на Unicredit, в случай че избере начин на плащане Покупка на изплащане чрез UniCredit / стоков кредит.

V. Гаранционни срокове:

www.Laptopite.bg отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.

Търговска гаранция е всяко задължение, поето от търговеца или производителя към потребителя в допълнение към неговото задължение по ЗЗП да осигури съответствие на стоката с договора за продажба, да възстанови заплатената сума или да замени или поправи стоката, или да предостави друг вид обслужване, свързано със стоката, когато тя не отговаря на спецификациите или евентуално на други изисквания, несвързани със съответствието на стоката с договора за продажба, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в съответната реклама, направена в момента на сключване или преди сключване на договора.

Търговецът предоставя гаранционна карта на своите клиенти за всеки продукт, който подлежи на гаранционно обслужване. Гаранцията за стоката е валидна само при стриктно спазване на инструкциите за употреба на стоката.

Клиентът не може да се позове и губи правата си по предоставената Търговска гаранция,в случай на изгубена гаранционна карта, при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирано лице или сервизен център, в случай на повреди, причинени от неправилна експлоатация, в случай на нарушаване на физическата цялост на стоката, в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на стоката. Предоставената търговска гаранция не покрива части на стоката с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.). Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в посочените на гаранционната карта сервизни центрове, при наличие на пълна документация и окомплектовка на стоката, включително оригиналната опаковка/кашон, ако се налага замяна на продукта с нов. 

Стоките и услугите на уеб Сайта, се ограничават само до посочените в Сайта Общи условия и информация, без да бъдат осигурявани каквито и да било гаранции извън посочените, включително търговски и целеви.

При настъпване на повреда в рамките на гаранционния срок, Клиентът следва да се обърне към Търговеца или към оторизирания от производителя сервиз за гаранционно обслужване.

Търговецът може да съдейства, ако има възможност, за отстраняване на настъпили извънгаранционни дефекти на стоката, като разходите за ремонт се заплащат от Клиента.

В случай на извънгаранционен ремонт на стока, времето за поправка или замяна на стоката зависи от дефекта или повредата на стоката и от времето, необходимо за поправянето й от страна на оторизирания сервиз. В случай на ремонт на стока в рамките на предоставения гаранционен срок и съгласно разпоредбите на Закона за защита на потребителите, привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба се извършва в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

В случаите, когато стоката се връща към Търговеца за отстраняване на дефекти, разходите по доставката се поемат от Клиента.

VI. Отговорност

www.Laptopite.bg не носи отговорност за неизпълнение на задълженията си при настъпване на обстоятелства, които www.Laptopite.bg не би могъл и не е бил длъжен да предвиди – включително случаи на случайни събития, проблеми в глобалната мрежа на Интернет и в предоставянето на услугите извън контрола на www.Laptopite.bg.

www.Laptopite.bg не носи отговорност и не се ангажира със срокове за доставяне на информация относно завършени заявки, статус запитвания, въпроси и коментари за продукти, наличност на продукти, както и за претърпени вреди и /или пропуснати ползи и други загуби от какъвто и да било вид и размер, настъпили след, в резултат на или поради използване / невъзможност за използване (поради технически проблеми, профилактика, решения на администратора и др.) на уеб Сайта.

Търговецът не носи отговорност спрямо потребителите за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, промяната или ограничаването на услугите, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността или непълнотата на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез www.Laptopite.bg.

www.Laptopite.bg не носи отговорност в случай, че при използване на уеб Сайта или материали от него за Клиента възникнат вреди, за които е необходим ремонт или поправка на оборудване или загуба на информация, като всички разходи, свързани с отстраняването на такива вреди са за сметка на Клиента. 

www.Laptopite.bg не носи отговорност за съдържанието на текстове, документи и снимки, качена от потребителите в интернет страницата. Търговецът си запазва правото да премахва или променя информация, публикувана от потребителите на сайта, когато тя е в противоречие с моралните и етични норми.

При препращане към други сайтове, собственост на трети лица, Клиентът не използва услуга, предоставена от www.Laptopite.bg и по отношение на използването на препратката извън уеб Сайта, настоящите Общи условия не се прилагат.

Всички предоставени от www.Laptopite.bg стоки и услуги, които попадат в обхвата на защита съгласно Закона за защита на авторското право и сродните му права, се предоставят на Потребителите в оригиналният си вид, опаковка и носител, съгласно лицензите и правата за разпространение, предоставени от производителите и/или дистрибуторите им за Република България.

При възникване на спор свързан с онлайн покупка може да ползвате сайта за Онлайн решаване на спорове (ОРС) или да се обърнете към съответните органи за Алтернативно решаване на спорове (АРС). 

Върни До Горе