Език:
BG
Добре дошли в нашия магазин!

Количка

0 артикула

0888 496 832

Филтри

Категории с падащо меню

Доставка

1. Може да поръчате избраните от Вас продукти по следните начини:

- В сайта ни, натискайки бутона „КУПИ” или „КУПИ НА ЛИЗИНГ” разположени от дясно на всеки продукт;

- Като се обадите на телефон 0888496832;

- Като ни изпратите Вашето запитване на e-mail: office@laptopite.bg

 

2. Доставката на всяка поръчка на стойност над 1000лв., тежаща до 5кг., е безплатна за цялата страна до офис на Еконт. При повече от един продукт в поръчката, условията за безплатна доставка се уговарят по телефона при потвърждаване на поръчката. Сумата за доставка на поръчките под 500лв., както и тези до адрес на клиента, се калкулира според тарифите на куриерска фирма "ЕКОНТ".

 

3. При оформяне на поръчката от www.Laptopite.bg Клиентът може да избира от следните възможности за доставка на стоката: до адреса на клиента или до офис на куриерска фирма "ЕКОНТ" в цялата страна. Доставка до адрес се извършва от 9.00 до 18.00 часа в делнични дни /събота до 14.00 часа, без неделя/. Търговецът не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или други причини /лоши метеорологични условия, техническа неизправност на превозното средство, затворени пътни участъци и др/. В офисите на куриерска фирма "ЕКОНТ" стоката може да се получи в работното време на конкретния офис.

 

4. Поръчките се доставят в срок до 2 работни дни от подаване на заявката при наложен платеж или след потвърждение на плащането по банков път или кредитна/дебитна карта.  При наличие на обстоятелства водещи до забавяне изпълнението на поръчката Клиентът ще бъде навременно уведомен на посочения телефон за контакти.

 

5. При доставката на стоките, клиентът получава следните документи: оригинална фактура с включен ДДС, Приемо - предавателен протокол и гаранционна карта.

 

6. Поръчаната стока се доставя подходящо опакована съгласно нейния вид и ползвания транспорт за доставка. В случай на констатирани липси, дефекти на стоката, несъответствие с обявените при поръчката параметри, потребителят има право на рекламация, според Закона за защита на потребителите и правилата за търговия. Рекламацията се предявява само в момента на доставката като се съставя констативен протокол. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, заменяне на стоката с нова или отбив от цената.

 

7. Клиентът има право да върне стоката до 14/четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на доставката и да получи в пълен размер заплатената за продукта сума при следните условия:

- Ненарушен търговски вид на опаковката – да не са премахнати, липсващи или унищожени защитните фолиа и/или материали;

- Ненарушен търговски вид на продукта – да няма никакви следи от използването му;

- Да не е стартирана операционната система на продукта, ако той пристига с такава.

Върни До Горе